You don't have to think no more

Mina planer för kvällen var egentligen att gå till Marie laveau och festa lite med kkk, nej inte kukluxklan utan Kornéls Koola Klubb. Jag har lovat Mabintou att dyka upp där men jag tror att jag kommer att bryta mitt löfte. Min kropp vill ditt och skaka rumpan men min hjärna mår inte lika bra så det bli bio istället. Jag har hört att Ugly truth ska vara bra men man vet ju aldrig. Just nu sitter jag och dunkar musik medans min syster lagar mat åt mig som vanligt. Jag är så himla lat. Jag måste börja träna, jag SKA börja träna. Visst låter det som en bra idé????

dance with me


I'm so 3008
You so 2000 and late
I got that boom, boom, boom
That future boom, boom, boom
Let me get it now......



Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten irriterar mig av någon anledning

2009-09-13 @ 12:47:44
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller med dig! den är jobbig som fan dom spelar sönder den på thevoice också

2009-09-13 @ 22:34:55
URL: http://lifeofstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0