YoHoE!

Första fredagen på länge eller någonsin som jag pluggar, jag är sjukt trött men snart klar. Idag blir det middag med kusinerna om jag hinner klart på en halvtimme. Eller så gör man som fint folk, man kommer försent. Tror nästan jag låter alla sakna mig och sen kommer jag och överraskar dem. I svenskan skrive vi om medeltiden och som ni kanske redan visste så präglas nästan hela svenska historian av kristendomen. Och jag förstår inte hur folk kan tro på den smörjan. Gud och jesus är två olika människor fast ändå inte, sen har vi morsan Maria sen har vi Pappan som min syster trodde hette abraham. Alla kan ju låten "fader abraham, fader abraham. Fyra söner hade abraham........" JESUS PAPPA??? nej han hette josef och hela kristendomen är twisted helt sjukt ingeting går ihop och jag fattar ingenting menmen nu måste jag återgå till plugget..


ha en asmysgig fredag och ÄT inte godis, det gör man ju på lördagar... dumma sara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0