Still Stress!

Hallooooooo sorry for the bad update!
Jag har haft en jätte stressig dag fult upp asså! Det är ju Eid imorgon så massa att göra, ni som inte vet var eid är så måste jag såga att ni är jätte oallmänbildade kolla upp på Google eller nått.
Jag hittade INGENTING i stan idag kom igen jag pallar inte längre kan någon affär ta in snygga grejer eller?
Jag måste duscha och platta håret nu så jag kommer lägga mig skit sent idag kanske runt 2 för det tar år att platta mitt hår! och så ska jag upp halv 8 imorgon!
Puss på er jag hinner nog inte blogga imorgon men ni får hoppas att the other Girlz do.



Bild på Jordin sparks från ett uppträdande i veckan looking goood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0