petaliteiöronen

Jag hatar när allt ska vara så jävla krånligt. Kan man inte bara göra allt lätt, allting skulle gå så jävla bra då och kan man inte få välja vad man vill lära sig. Förlåt heliga birgitta men vem bryr sig om medeltiden och dessutom har jag bara börjat och det ser inte så jävla ljust ut för mig ska ni veta. När jag bli stor då ska ni alla få se. Jag ska bli någonting viktigt för världen och göra den till en bättre plats. Jag ska börja med att fixa och trixa lite i skolorna. Lär ut saker man kommer att ha användning för senare i livet snälla! Och låt folk gå i skolan, Åh jag skulle bli grym president. Vänta ni bara snart kommer ni inte bara ha en svart president utan det kommer att vara en HON också. Hon är inte vem som helst. Hon heter Milli och hon kommer att hjälpa er alla....


Jag är inte så dum som jag ser ut att vara. Håll utkik efter mitt namn för om max 20 år för då ni, då kommer det att hända saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0