my b-day


Millz gillar inte Margahrita (hur kan man inte göra det?)



Först åt vi på Pizzaaaaa Hut och det super gott.


Jag drog till nacka gymnasium och träffade people sen blev det världens bästa film
med Karro och sen risotto och lax till middag. Lite presenter och sen bakade jag chokladbollar och drog till Fannnyyyyyy





Där fanns Jamie, Fanny, Lycke, Ida och Marcus en liten stund. Te, chokladbollar och godis. Mums.



Fick ett coooolt halsband, mitt favvo läppstift, kläder, money money till en ipod nano, massa smink och prylar.
Men snart blir det rejäl fest för mig.

Nu ska jag träna boxning sen enligt rykten är det första avsnittet av Greys för den här säsongen!!!!! Äntligen. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0