it's stronger then any drug and love.... SEX

Jag och ajub(min kusin) har fixat min gamla dator eftersom att min bror åkte tillbaka till poland imorse. Snacka om att rensa huset, han tog tilloch med min laddare. Lite jobbig situation jag kommer att hamna i när mina batterier är slut men men. Idag fick jag smaka på hur det känns att vara stressad. Min syster ringer mig och säger att jag och mina två kusiner som då ligger och sover hemma hos mig ska hämta upp vår andra kusin från centralen. MIn släkt är hur stor som helst och man ba WHAT? När fick man reda på de? Jo alla i min 
familj betsämmer saker åt en, man har liksom ingen egen vilja. Hursomhelst hämtade vi upp Aida och jag kan ju inte sluta hata. Det är min morbrors dotter och hon har gröna ögon och perfekt brunt lockigt hår! ÅÅÅH satt och stirrade på henne och by the way är norska lite för svårt för mig. Jag satt som ett frågetecken men hon körde på som tur var. Nu sitter jag i mitt rum och ajub i vardagsrummet och tittar på frågaolle dokumentären. HAHA såg ni dagens man förresten? Folk skämms ju inte nuförtiden..

ja det var min dag i 9½ rader, vad säger ni om det?


Riktigt gamla bilder... Alicia som alltid håller på att klaga, är du glad nu? <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Milli hennes eyes är väll ändå blåa....men jag förstår vad dubmenar haha!

2009-10-01 @ 11:47:59
URL: http://selamawit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0