I'M HOME

Helloooooo people nu är jag hemma igen. Det var super kul hos Ayaan barre asså hennes syskon är bara för roliga.
Första gången jag var hemma hos henne hände det här:
Dörrens öppnas, hennes lilla bror kommer till dörren och kramar mig OCH SÄGER
- ÅHHH JAG HAR SAKNAT DIG
AYANN: ASSÅ VAAA DU HAR ALDRIG TRÄFFAT HENNE FÖRUT, STICK!
HAHAHAHAHA jag dooog av garv. Dom är fortfarande roliga varje gång man är där.
Vi tjockade oss som vanligt med godis och chips och så kollade vi på Why did i get married?. Jätte bra film kolla på den! nu sitter jag och väntar på att JARREEE ska komma.

Smell you later
xoxo sara ( Jag hatar gossip girl , dom ska föreställa 17 och det ser ut som om dom är 25 typ.)


KLOCKA

Me

Me

 ME

Ayaan



 GHETTO GHETTO!

oooolala it's red

GOTTT


S and A

Kommentarer
Postat av: ssolo.blogg

HAHA tackar.. (:

banga inte, gör bara!

2009-09-27 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0