i used to laugh it off...

Ikväll är det fäst och vad ska man ha på sig?????
Tycker ni inte att tröjan är sjukt snygg? PERFEKT för ikväll eller vad säger ni?



Min bror är i Malmö och min syster i uppsala. Det är så tråkigt att vara ensam, inte nog med att man bara har tvn och datan så är det liksom ingen som lagar mat åt dig eller städar.. *SUCK* Vet inte om jag berättat att mina förräldrar är i dominikanska republiken och lever livet? Där ska de vara en månad och självklart fick jag stanna kvar i Sverige eftersom att jag har skola. Ibland hatar man sitt liv.


Inte nog med att det ser ut såhär så ska de åka runt till alla småöar i karibien. Fatta hur avundsjuk jag blev när de släppte bomben. Fuck it snart är jag också där.

Kommentarer
Postat av: selam

bror vi ska dit tillsammans!

2009-09-28 @ 09:32:59
URL: http://selamawit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0