I never stopped TRYING!

Hej!

förlåt för mitt agresiva inlägg tidigare men jag var så jävla irriterad på alls och alla. Nu sitter jag iallafall och tittar på The hills. Alla som känner mig vet att jag HATAR DETTA FAKE PROGRAM men asså jag tror jag börjar ändra mig det är ganska bra, det är nått med MTV program som gör att man blir beroende och måste kolla jag har nog sett allla mtv program man kan se på webben. Men favoriterna måste vara RUN'S HOUSE OCH TAKING THE STAGE dom är bäst!. Väntar på att min mamma ska komma hem så jag kan ta busskortet och börja dra mig till Husby GHETTO GHETTO!
Ikväll ska jag umgås med min kusin Jasmin! pusss
Jag älskar Mabintou fick ett skit snyggt rött läppstift av henne igår bara sådär så jävla snäll pussss!

P.S
Marre är ett stort RETARD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0