Game fame love

Igår var det fest. Det ända ord för det är haha. Jag hade det så himla bäst och det blev 417 bilder när alla flippar ur. Nu ska jag möta upp Stefan för att köpa present till vår kära Debbie som fyller år idag. Jag ska för första gången bege mig till Jakobsberg och träffa alla från kyrkan. Har hoppat i myskläder och redo att äta MYCKET mat.
Det har börjat hända en konstig grejj för mig varje gång jag går förbi en sån där selecta mat automat i tunnelbanan. Det hänger alltid något löst satt jag får det gratis. WOWOWO.
Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
A for Alicia









Tror inte ni fattar hur många bilder jag har på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0