Chilling to New boyz

Kom hem från skolan för ett tag sen, det blev sent idag pågrund av att jag och Alicia gick till mattestugan som inte hjälpte ett dugg för mig. Jag fattar fortfarande inget och läraren som var där tyckte inte om mig kort sagt, han blev sur när jag frågade och sa att man inte skulle vara där om man inte fattade, blev lite lack på honom.
Men nu sitter jag och lyssnar på världens BÄSTA låt Tie me down med New boyz, väntar på att middagen ska blir klar så jag kan dra till milli sen. Vi ska baka muffins och kolla på VMA och hollywood fruar haha dom är så sjuka!.



(Gammal bild på mig)


Kommentarer
Postat av: selam

Vackra sak!

2009-09-16 @ 18:25:21
URL: http://selamawit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0