Chilling Billing

Yeah Yeah Yeah!

vad händer alla söta? själv kom jag precis hem från Millis vi pluggade psykologi det gick prima. Har varit i stan med pappa idah gic runt hela stan i det iskalla vädret, seriöst det måste varit minus grader idag! Vi var inne på clas olson( by the way ska milli döpa sina barn till clas och olson, stakars barn dom kommer inte få vara kompisar med mina iallafall.) Min pappa gick i varenda gång i hela affären det var skit tråkigt och jag brukar älska den affären. Fick iallafall med mig hörlurar till datan för mina är sönder så jag har inte kunnat kolla på alla mina program som jag följer.

pussss ska äta mat sen duscha! Idol har blivit skit tråkigt nu!

Omg det kom precis en sån där dörrförsäljare och knacka på dum som jag är öppande jag också så hon skulle förklara massa om ljus och sånt!












Tänkte lägga upp en OLAGLIGT gammal bild på mig och milli men det gick inte så sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0