bring it OOOOOOON BITCHES

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Hur töntigt detta nu än kommer att låta så kommer det en ny Bring it on film. Alltså jag dör. Jag älskar barnfilmer men om jag får bestämma räknas inte den här som en barnfilm men endå. Fattar ni vad det innebär? Att jag har något att se framemot. Gud va kul, fan vad glad jag blir....

Bring it On Fight to the Finish heter den och gissa vem som spelar huvudrollen. Ingen annan än Christina Millian det kankse inte säger er ett piss men så länge jag vet vem hon är så spelar det ingen roll!

 

 

Någonting jag inte kan komma ifrån..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja fast bara en gaffel:P allt bra?

2009-09-17 @ 13:58:30
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0