Black star black STAR

Jag måste bara fråga tycker ni inte att den där låten om Avril perfymen som går på mtv innan varje reklam och innan programet börjar är jobbig hahah jag och milli HATAR den. "Black star black staaar, be your own star, black star by Avril Aving". hahahah sorgligt jag kan den också!

Idag var det en ganska jobbig dag i skolan lång som fan fast vi hade lite håltimmar och sånt, På slutet av franskan sista lektionen hände nått "roligt" i skolan. några barn kom in rusandes i skolan och skrek på Alicia och en anna snubbe Alicia var FETT LACK på dom asså skit konstiga dom skulle tydligen döda någon. Jobbiga knaz barn tror dom är coola leker blatte fast dom är hel svenskar. hahaha aja nu sitter jag och pluggar rättskunskap det var ganska lätt faktiskt så jag ska bara läsa häftet några gånger senare också.
Först idol sen duscha sen platta håret!
shuuuuuuluuululu!

Några fejan bilder kommer till er kära läsare här nere!



Mosa oss!



Fett viga...



uteliggare...



Fly on my back !

pallar inte mer nu puss!


Kommentarer
Postat av: alicia

hahahahhahahahaha

2009-09-23 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0