Another day!

Kom precis hem från Mills vi dooog av garv när vi tittade på klipp från africas Idol vem säger REMIX mitt i en låt sen börjar dansa? skiit kul var det. Milli lurade mig på 20 kronor också hon sa nämligen att hon hade lagat mat åt mig och sen när jag kommer hem så visar det sig att det är hennes syrra som har stått och lagat allt. You owe me BITCH hahah. Alicia skickade typ 100 sms under idol när jag försökte koncentrera mig på den ljuva sången (not).
 
Det är rena rama fritidsgården hemma hos millli helt soft sådär hahaha alla kommer in och ut hur dom vill, Fast milli håller koll på dom. hon är knazzz asså hon gick in i sin brors rum när han satt där med sina kompisar och sa att man skulle komma och hälsa när man kom in för att dom inte gjorde det. Men nu ska jag faktiskt fortsätta på min dåliga svenska text, det känns som om allt jag skriver blir dåligt. Jobbig värre.
Goood natt nu era saltgurkor!



Fett lång busstur!



Jaa du jag har inget att säga om denna bild förutom att jag höll på att dö alla som var där vet vad som hände!



Sthlms softare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0