YOYOYO

Heeeey YAAALLL!

Sitter och pluggar på svenskan för imorgon är det prov igen! vi har prov hela tiden assåååå. Kollar på inlåst också medans jag pluggar, det kanske inte är bra men det fungerar iallafall. Imorgon är det freeedag äntligen längtar feeeet sen är det lov! yesyesyes.Det finns inte mycket att säga, Alicia är bara för rolig hon är den sista som ska säga att jag är dålig på svenskan hon vet inte hur man pratar hahahahha. Milli säger att hon ska ta med ett papper och en penna till skolan imrogn och skriva ner allt konstigt jag säger under dagarna vilket är inget typ!
AJUSTE tränade fett på basket idag på gympan vi har nämligen egen träning då man ska sätta sig in i en sport, jag milli och mabbe valde basket och var skit duktiga idag!

PUSS PISSS på er alla måste plugga!

(ta inte svininfluensa vaccinet om ni inte vill gå baklänges vart ni än ska eller springa runt resten av livet)



Ska bli bra så jag kan spela som min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0