You call it madness but i call it love.

Med inga förväntningar alls blev kvällen off the hook! Sena som vi tyresö tjejer var han vi med en snabbis på wook house och sen hela kvällen på Collage. Med togan dansades bakom mig, Kodjo till höger om mig, Sucre från prison break till vänster om mig, Världens snyggaste kille framför mig och yasmin under mig. Jag hade glömt bort hur snygga killar det fanns och hur fin stil folk har. Det är något med kineser som kan dansa. Som sara sa hittade jag den perfekta killen igår. och jag började tänka VART FAN HAN HAR VARIT I HELA MITT LIV? Sara tycker att jag har en konstig killsmak men detta skulle hon vilja smaka på! Det kommer massa med fula bilder och videos när sega priscilla skickar dem till mig, eran helg kan inte ha varit bättre än min eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0