YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄh

Nu är det dags för oss att börja skriva igen.. Eller vad tycker ni tjejer? Det är så skönt med lov, slipper bajsskolan och allt annats som ligger och skräpar i huvudet. Hitills har jag bara sovit, det är typ det bästa jag vet. Gamla saker har kommit tillbaka till mitt liv och hur mycket man än försöker att stänga dem ute så hittar de en genväg in right to my brain. Förhoppningsvis gick alla prov och inlämningar vi hade förra veckan bra för alla tre. Nu har jag faktiskt inte mycket mer att säga än att på fredag äre fääst! Suzz fyller år och ska ha kalas. Jag ska vara utklädd till Rihanna och sara Chrisbrown. Förvånande va? Haha puss på er..


Nu ska jag ut och busa lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0