what's up?

Sitter här i mitt rum och kollar på comedi fight club jätte roligt hahahahah. Har pluggat fett på franska läxan fast jag fattade typ ingenting texten man skulle översätta var skit svår så jag tog hjälp av min kära mamma men det gick inte så mycket bättre för hon vet inte hur man ska förklara för mig och jag blev fett irriterad och skickade ett sms till Alicia där jag skrev att alla här hemma är HJÄRNDÖDA. Ialla fall vi hade skit kul på lunchen idag satt och härmade alla i klassen hahaaa sen råkade hon som jobbar på sandys spilla vatten över hela vårat bort samt över milli, hon skämdes skit mycket men snälla som vi är sa vi att det var okej och sen fick vi gratis chips, chipset satt fett bra efter den tråkiga rättskunskaps lektionen vi hade till kl 5. Nu ska jag fortsätta kolla på tv pusssss

P,S Rihanna har skaffat twitter så nu följer jag henne där, Och hennes album släpps 23 november tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0