whatever it takes i try

Om jag kunde och fick vara helt ensam skulla jag välja att vara det. Pappa har redan börjat tjata på mig, ska u inte plugga, stäng av tvn om du inte tittar, sänk volymen du väcker grannarna, ska du inte sova DET ÄR JU SENT?
FUCK OFF DUDE, jag har varit helt ensam i en månad och det var toppen. Inget tjaffs och jag gjorde allt MY WAY... MY WAY OR NO WAY. hm pappa ska nog få se. Inte för att han är sträng utan han ska alltid hålla på att retas och han vet exakt vilken knapp han ska tycka på för att irritera mig. Och jag är ju inte så himla go och glad när jag är hemma ska jag säga er. Min syster säger att jag är ett monster men så farlig är tycker jag inte att jag är..
Då är det de att man är ledig imorgon WÄÄH fuck u all bitches. Det är så värt att gå på italienska. Gör ingeting, inga läxor och alltid får vi sluta tidigare. Jag är nog världens största smörpaket och det är svårt att inte charmas av mig HAHAH. Sara slänge ut en kommentar om att jag är taskig? JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA måste jag bara säga, man får väll säga att man avgudar sig själv? han från idol gjorde ju det. Alltså när alla era såkallade "vänner" sen stabbar er och jag är den du vänder dig till. Dont forget, cuz i wont. But i will forgive.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0