WEEKEND BREAK!

Lördag idag, super skönt! vaknade faktiskt kvart över 8 i morse fatter ej varför, men jag blev skit sugen på ballerina så jag gick upp tog ett glas mjölk och gick in i vardagsrummet, där satt min bror som hade samma tanke som mig hahahah han ville ha ballerina kex så han vaknade också, där satt vi ett tag och kollade på ALL of US det är skit bra man garvar ihjäl sig åt dirk! hahhaha. Sen somnade jag om igen och nu vaknade nyss måste börja klä på mig ska träffa Amani, Nadia och Maha i stan bussen går om 30 min :). Senare blir det Chill hos Amani i Sundbyberg. Fan vad jag vill boo där DISSSSS PÅ TYRESÖ!

Puss ha en bra dag!




Paris 2007 :) good times!
Börjar faktiskt sakna det även fast jag var där 4 gånger under 2008 också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0