Today!

hellooooo:)

Sitter här i mitt iskalla rum, tror näsdtan det är kallare än vad det var hemma hos milli förut. Iallafall kollar på grays istället för att plugga, känns som om jag kan allt men ändå inte vill inte plugga mer för då kommer allt fucka sig i mitt huvud!. Idag var det en skiiit lång dag i skolan men den var rolig ändå. Efter skolan mötte jag min kära broder i Slussen sen drog vi in till stan och kollade på grejer, När jag stog och väntade på min bror i slussen satt det två fucking äckliga blattefjortisar på bänken och försökte få min uppmärksamhet genaom att säga
- TJA
- Hör du inte eller?
- Blatte
-fjortis
Asså jag ville gå fram och ge dom en FEEET höger men jag höll mig tyckte så synd om ena tjejen hon hade såna där flätor man hade när man var liten i hela håret asså dom som inte ens är inbakade.Och den andra tjejen hade vita stövlar BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ import varning!!!!!!

Nu ska jag fortsätta kolla på greys 

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0