To MUCH update from me !

HAHAHA gud vad mucket jag har updaterad den senaste timmen, men ingen anna jävel gör ju det så jag måste.
Såg ni idol? vad tyckte ni?, jag tycket dt var s´kit bra många var jätte duktiga men ramhi rabih eller vad fan han heter SUGER hur fan kan juryn såga allt det där om honom att mj var där ikväll! det var ju fan en förolämpning mot MJ hur kan dom jämföra dom ? AJA RESA VAR BÄST HON ÄGDE ALLA, Erika var också bra och han den där andra snubben kommer inte ihåg vad han heter men han var bra.
Glömde berätt att jag fick en DAMN hot klocka av min bror här om dagen lila/svart Item klocka HOT HOT HOT. Själv köpte han en röd/svart.
Imorgon blir det fett med plugg sen Bio med the girlzzzzzz!

Här kommer lite gossip update också! för alla som gillar det! ( SUZZZI eller ska jag säga GUZZZ)

Beyonce looking good in TOKIO




Angela simmons var ute på stan med henne BOO som inte är så fiin! Måste bara berätt att ajg har hört att jag ska lika henne asså inte till utseendet jag är snyggare hahah skoja men till beteendet ska jag vara lika grazy som henne. Ni som har sett daddys girls och run's house kanske får någon bild av mig nu.


Skillz och A.

Leona Lewis blev slagen i onsdags under en book signing, av en tidigare tävlande i x- factor, den tävlingen som hon vann. Han gav henne en fett höger eller det kanske var en vänster men iallafall hon blev slagen. Fett synd.
Ni som inte vet ska hon komma till sverige och uppträda på Rosa bandet galan. GLÖM INTE ATT GE LITE PENGAR TILL BRÖST CANCER. Jag har förlorat en av mina närmaste i just denna sjukdom R.I.P Jag älskar dig!



Bara sekunder innan det hände.....


Efter....

Thats all :)

Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0