superstaaaaaaaaaar

Kom nyss hem på donken och jag måste säga FYFAn vad det är kallt, jag kan ju knappast skriva... Det finns en stödare på donken som är jätte läskig, varje gång jag är där ska han hålla på. Han tycker att jag är otrevlig för att jag inte vill prata med honom och säger till semra att jag är hans african queen. Tänk om han var snygg. Allting skulle ju vara så mycket bättre då. Nu ska jag läsa lite psykologi och sen SOOOOOOVA. Har alicia dött eller? Länge sen man läste något från henne. Idag fick hon damp på alla i klassen eftersom att alla är så himla hjärndöda men jag förstår henne..

en gång hade jag en mobil och kameran älskade mig. Nu har pappa den mobilen och raderar alla bilder jag tar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0