sumsumsummmaaaa murda

Nu är jag äntligen klar med psykologin. Ni som undrar varför jag och sara inte var med på skolfotot, behöver ta en extra titt på kortet......... Ja ni förstår va? Så himla äcklig klass hahahahaha. Vi hade faktiskt en disskution om det. Jag suzz sara och vår mentor. Han tyckte att vi stötte ut oss själva ur klassen men hallå jag gör det jag vill och det finns typ högst tio pers i klassen man gillar resten leker man bara med. Och det ver precis det han menar tror jag. Grejjen är ju att om någon kommer med en rasistisk kommentar som att skolan bara har tio svarta hoppar jag och sara visar attd et faktiskt finns 12. Nu vill jag bara dö av skratt för jag tyckte att jag var ganska rolig där. Lovisa i min klass kallade mig söt? är det okej eller? om ni visste vem hon var skulle ni förstå hur jag tänkte. Nej nu har jag massa annat att göra och som hjälp har jag en redbull och MJ.


Hahah vi orienterade i spöregnet, vår lärare sa att det inte regnar i skogen och det gör det inte i skolan heller ska ni veta

Kommentarer
Postat av: hanna

men mig leker du väl inte bara med, buhuhuhu :(

2009-10-21 @ 21:04:03
Postat av: sARA

hahahhaa klart vi inte göt HANNA PANNA!

2009-10-21 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0