Stress Stress Stress!

Jag är fett stressad, fett med PLUGG!!! Det ända som går runt i mitt huvud nu är plugg, plugg. plugg, vaaaa är provet på onsdag. Jag trodde nämnligen att provet var på torsdag min lärare är DUm man fattar inte vad han säger fett seg i sitt huvud!, I allafalla ska börja plugga när jag är klar med det här inlägget. Jag var i stan idag efter skolan gick runt i gamla stan och letade efter ett kontor med Nadja vi hittade det fett lätt den här gången kan bero på att vi hade karta och bild med oss. Intervjun gick super bra! Både jag och Nadja fick jobbet! SHOOO grymma vi är! hahaha nej men behöver the money. Imorgon börjar jag 1 och slutar 3 sköönt för då kan jag plugga på morgonen och efter skolan med Millis.

Puss alla snälla!

Dagens fråga!!!!

Do we miss her like this?




Or do we like her like this?



???????????

Kommentarer
Postat av: linnea

som kupongutdelare? där jobbar jag meeed.

2009-10-12 @ 19:20:30
URL: http://linnealife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0