Stop Teen fighting

Jag såg nyss en video som berörde mig jätte mycket, i videon får man se hur två gäng i Usa slåss , i gängen är det ungdomar som är runt 16 år gamla. Allt i videon är kaos alla skriker man ser hur folk slår ner varandra alla tjejer skriker som fan att killarna ska sluta. Detta hände direkt efter skolan ( dom går på gymnasiet). Man ser även hur en kille blir nerslagen på marken, vad man då inte vet är att killen dör på direkten när han ramlar några springer förbi och sparkar på honom bara för att....Sedan går det fram ett antal personer för att hjälpa killen och inser då att man inte kan få kontakt med honom, allt var så hämskt! tjejerna skriker i panik att deras vän ska vakna och att snälla svara på dom men får inget svar. Jag darrar typ när jag skriver nu för att det var så läskigt och se hur allt gick till.

Killen som dog var 16 gammal, duktig och positiv kille som var snäll mot alla, han försökte stoppa våldet men blev istället dödad. Kan inte förstå att det kan gå så långt! :(



Derrions mamma och Derrion




Kommentarer
Postat av: hana

vad heter videon?

2009-10-02 @ 14:15:28
Postat av: Sara

Jag vet faktiskt inte tror inte den finns på youtube efters om att dom typ har blockerat den där. Men jag såg den på, Mulattobee.blogg.se

2009-10-02 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0