Start the week with a SMlLE...

SHOOOO:)
Idag var det en bra dag! 3 lektioner bara skönt som fan. Efter skolan träffade jag och milli lite ögon godis, och öron godis hahaha (milli fattar vad jag menar, jag är inte weird). Pluggade som fan på bibblan även fast vi inte kunde koncentrera oss och på 40 min skrev vi 3 rader incl rubrik hahah. Har softat hos pappa efter det och lånade pappas skjorta som var lite fin/ ful men det går nog att fixa.

Nu platta håret!

Dagens önskan:

Att pappa vill åka till USA med mig, det skulle bli fett kul för min pappa är BÄST och chill som fan. Men han snackar bara om att vi har släkt i Canada om jag vill åka dit men nej tack!. Han säger också att dom är rasister i usa hahahahha han är för rolig, typ 70% är BLACK där
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0