SHOOOOO

Det är lov!!!!!! Wowowowo. Jag har spenderat de första dagarna av lovet med att jobba lite, träna, träffa kompisar, chillat,varit i Sydpoolen, shoppat och vart med om när Zarah blir sur på mig för första gången :( Inte kul. Nu försöker jag öva på min booty shake. Hahaha, det går sådär. HAHAHA. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag har skämt ut mig de senaste dagarna, först skällde jag ut en kille som jag trodde jag kände med det gjorde jag tydligen inte och blablablabla. Idag ska jag jobba och imorgon ska jag provjobba. Håll tummarna för mig. Vill verkligen ha jobbet!











Nej nu ska jag fortsätta dansa och sen ta en joggingtur.
A for Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0