shake your poompoom

Nu är jag klar med all plugg för idag. Tack gode gud. Det hjälper att ta långa pauser jag lovar. Jag drack en reedbull så nu har jag ont i magen och kan inte sova, jobbit läge.. Alicias loverboy har fått en smäll på käften och går nu runt i skolan och leker cool. Akta dig alis han kanske slår dig med. Sara och jag har nu pluggat varje dag och det är en tjej som sitter i bibloteket varje dag vi kommer ditt med samma käder. Lite äckelvarning. Sara tyckte det var helt okej så länge hon inte var vän med sara.
Juste idag fick man höra att jag var trygg i mig själv... TACK eller? klart det är någonting bra. Det är inet många som har den egenskapen. Eftersom att jag hatar ordet GODNATT eftersom att det är ett så opassande ord. Man vill höra något kärleksfullt innan man går och lägger sig, inte hårda ord, soft ska det vara. Så jag lämnar några punkter så får ni skriva vad ni vill!!!

..................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0