party in USA

Miley Cyrus är ganska grym ni vet det va? Alla som gillar henne kan kasta sig i vägen. När jag och Sara såg henne live dog vi, hon är hundra gånger bättre än rihanna live. Helt sjukt. Jag blir liksom glad av låten och Hannah montana är bara underhållande. Idag var det HARD CORE plugg, Jag och Sara började segt men kom igång efter två timmar. Fan va vi var grymma, applåder tack..... Tack s mycket, verkligen det värmde. Enligt osman borde jag och sara ha mvg i varje ämne med tanke på hur mycket vi pluggade. Skönt att någon håller koll på oss men det är svårt att plugga när man inte vet vad man gör och det inte går in i hjärnan(fuskplugga). Idag gick det faktikst skit bra, vi tänkte fortsätta imorgon men vi får väll se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0