nine

Ibland kan sara vara världens jobbigaste, inte nog med att hon trakasserar människor, slåss hon, garvar skit fult, säger konstiga saker och kallar mig för oxe. Sara är ett monster som gör satt man får skuldkänslor och får en känna sig snål när man inte köper nötter till henne för att man ska köpa annat. Idag har vi haft prov som var helt oklart, uppmanat folk att ta influensanvaccinet så vi kan skratta åt dem som blir som hon på videon. Helt ärligt så tror jag att videon är på skämt. Det där kan inte vara sant, det är inte logiskt men sara tror att om man tar vaccinet blir man mongo. BRA för du är redan så ypu dont need it. Nej nu ska vi inte vara taskiga, det är bara kärlek här. Jag har inte ens börjat så min uppsats som ska vaar inne på lördag(han skrev fel datum och rätt ska vara rätt) plus att lilla ajub ska firas imorgon, hur jag ska hinna var en väldigt bra fråga! Nu ska jag försöka komma igång, någon som kan något om medeltiden???? ring mig på 073 LICK ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0