just say yes

Trött tjej i en trött värld. Igår såg vi på fame och jag blev kär som vanligt. Vad är det med töntiga killar som kan sjunga? hursomhelst drog jag och några andra vidare till collage, Där P&S stod och dansade med dj'n hela kvällen. Alla killar sprang efter johanna. Jag vet inte hur men det är alltid rika killar som jagar henne och Johanna was on fire(bokstavligen) hennes jacka började brinna, är man het så är man. Yasmin sprang runt där och var sexy som vanligt. Hon var den som ryckte in och släckte johanna. Vad gjorde jag? Jag var fett trött även fast att jag var den som hade låga skor på mig. På donken ska självklart tre killar börja hålla på och eftersom att jag inte är på humör och ber dom sluta störa kastar han pommes på mig? HAha johanna som är den mogna av oss stoppade vårt matkrig som skulle ha spårat ut. Idag har jag sovit pluggat sovit pluggat sovit och nu är jag vaken igen för lite plugg. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0