IT'S LIKE A CHECKT IN TO REHAB!

Ja just nu sitter jag och lysnar på Rihannas röst, Har haft en jätte trevlig dag med Melissa och Milli åt god mat i kungshallarna och ÄNTLIGEN har jag ätit kladdkakan med glass i gallerian som jag alltid velat göra hahah :). Imorgon ska jag städa hela lägenheten till min mamma sen ska jag plugga lite så inge utgång för mig what so ever!.Igår hade jag en jätte intressant diskution med min kusin och kändisar och om hur deras liv var innan, Kan du tänka dig att chris brown , rihanna, och alla som blev kända i våran ålder 17år har haft ett liv som vårat typ med massa plugg, ångest och allt! man kan inte tänka sig det eftersom att de har allt dom vill typ. Fast ända fett jobbogt att vara känd inget privatliv , skulle vilja prova vara det i en månad haha. Sen pratade vi om hur deras underkläder säkert inte skulle få platts i våra garderober eftersom att de har så mycket grejer. Chirs brown har ju typ 7 footlocker hemma med bara skor asså jag såg bilder det var galet hur allt hängde :O. Jaja det är bara att acceptera det man har det finns människor i världen som inte ens har det som vi de vet aldrig när en bomb kommer ramla ner på deras huvuden och ta deras liv, det är så sorgligt. Kändisar har det säkert inte så bra som vi ser det det finns mycket dåligt och det finns säkert saker som vi har som de vill ha, kanske inte materiela saker men annat som ett privatliv, att inte någon ska kolla varge gång de har en finne och kommentera. Föresten drömde jag om Chris brown inatt haha det var skit roligt vi gick i samma skola och allt hahahah. Nu ska jag kolla på chris brown konsert som ägde rum igår! faaan vad avundskjuk jag är på alla som var där!!!!!!!

Önskan:

Att Crawl videon kommer ut snart eftersom att låten är så jävla bra och fett sorglig man vill typ gråta!



I think im diagosed with love! Den här låten passar perfect in på vad jag känner för honom

(Förlåt för det långa inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0