I'M HAPPY

Ja jag är så glad över att Chris browns video har kommit ur eftr som att jag är hans NR 1 fan jag älskar allt han gör! (okej inte allt), Alla som känner mig vet att jag är kääääär i honom också hahaha patetiskt kanske ni tänker nu men fuck you dåå!. Idag var jag med milli pilli i satn vi var heeeelt sega, förutom på slutet då jag började löjla mig inne på hm som vanligt ska jag hålla på att skämma ut mig och milli säger åt mig att jag ska sluta hahah. Som en gång när vi gick in på JC och det luktade prutt ärlig som jag är, skriker jag FAAAAN VAD DET LUKTAR PRUTT! direkt när vi går in i affären, milli säger åt mig hahahhaa och Nadja som var med bara garvar! hahaha
Iallafall alla suger på att skriva i den här bloggen förutom jag, jag får mycket klagomål tyvärr.

Här kommer lite cp bilder.....

NEEEJ MINA ÖGONBRYN SER EJ UT SÅDÄR VI RITADE MED SVART PENNA FÖR VI VAR RIKTIGT UTTRÅKADE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0