i found heaven

Tja! Milli här, och jag har varit jätte dålig på att skriva.. FÖRLÅT men nu kommer jag igång igen i promise. Fredagen var bäst. Jag älskar mysigahemmadagar fast än att det är meningen att gå ut och skaka på rumpan när man får lite ledigt. men det gjorde vi ändå. Eftersom att jag har magic fingers hittade jag en kanal på prissis radio som endast spelade soca/dancehall låtar ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH hahah videoinspleningarna får ni sen. Jag har faktiskt inte skrattat så mycket på länge. Det blev en norra sköndalmc senare också så det jämnade ut våran träning.Idag kommer mina älskade föräldrar hem. WOHOOOO!!! och så firar vi johanna också, så vi får se vart kvällen tar mig. Nu måste jag springa till bussen. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0