hot sandwich

yoyoyoyoyo. När jag kom hem nyss höll jag på att dö av hunger så jag gjorde världens godaste mellis. Like old times. hihihi. Nu har jag ätit choklad också så jag är riktigt glad och go. Milli säger att jag äter choklad för att jag är deprimerad och vill bli glad men jag tror inte det stämmer. Ska träna innebandy snart och försöka plugga våra helvetes läxor. Fast jag är ändå glad att vi har dom. Har köpt nya stövlar och lagt dom stinkande conversen åt sidan.
Varför kan inte jag bara sluta adda folk på facebook. Jag addade en kille från Berlin igår som jag trodde jag träffat och så skrev han hi?!!?? på min wall. Det blir bara pinsamt att svara.

Mamma har massa gamla bilder på hennes data.



Lilla lilla mamma


Där är lilla jag i USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0