HEY TO THE HATERS!

What's up?

Har pluggat hela dagen idag inför psykologi provet :S, men det känns bra att ha gjort nästan alla frågor så behöver jag inte göra det i veckan provet är på trosdag så jag behöver bara banka in allt i huvudet.
Igår var det en UNDEBAR dag hade skit kul med Amani och Maha i satn sedan drog vi till Sundyberg till Amani hela feta släkten var där plus många som jag inte hade någonaning om vilka dom var med det var skit kul. Fick skjus till gullmars så jag och mamma slapp åka hela vägen sköönt!
Men nu ska jag snart börja fixa mig för ska börja dra mig till Kista om 30 min och träffa alla söta!

HAHAH fick ett mess av milli igår natt att hon hade sett den perfekta killen till mig och henne hahha vem vinner kampen om honom tror ni?

Byee all the haters hahaha !


Jag, Alicia och milli förra hösten/ Vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0