hey hoe lets GO

Äntligen börjar det bli lite varmt hemma hos mig. För er som inte vet så har jag frysit ihjäl i typ två veckor eftersom att det var något fel med alla element i huset. Så ingen jävel i huset hade värme. Jag undrar vem som inte har klagat på att det har varit kallt hemma hos mig... Och självklart ska allting fixas när mina förläldrars hemkost börjar närma sig. Gick hem efter lunchen och trodde att jags kulle få sova men nej Semra och Prissi plingade och plingade tills jag var tvungen att öppna dörren. Jag fick längre inte sova och när jag blev pigg så somnade dem. Så himla söta tjejer...... Efter det blev det lite mys och nu sitter jag här helt ensam igen. Jag vill att mina förläldrar ska komma hem så jag kan klaga lite och att någon ska tycka lite synd om mig.. För nu verkar ju ingen BRY SIG!


HAHAHAH det är inte många som förstår sig på min humor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0