Hard work work

Idag har det varit en jävligt jobbig dag, tror inte jag har tränat såhär mycket på år och dar haha, först hade vi orgentering i skogen srang/joggade/gick powerwalk i 2 timmar, var helt död. Sen efter det gick jag hem till mina kusiner chillade där och åt middag åkte hem till pappa efter det och spelade WII, Det var så jävla roligt. Fast min pappa satt och kritisera mitt spelande hahah han tror han kan bättre, knäppis! Har precis stigit in i mitt kära rum ska duscha, för att platta håret sen innan läggdags. Imorgon är det en låååång dag och jag måste tänka på att ta med mig frukt eller något till skolan så att jag inte somnar som vanligt, sen ska jag på jobb intervju efter skolan, HOPPAS man får jobbet behöver pengar till shopping och egypten resan i jul förhoppningsvist med pappa och min bror!

Puss alla kära läsare, FORTSÄTT LÄSA!



Lite fucked up ansikte men men den bjuder jag på!

hahahah föresten min pappa frågade om jag hade fuckbook idag ( han menade facebook) jag DOOG av garv!

Kommentarer
Postat av: Ali G :D

SNYGGGSNYYYYGGGGG

2009-10-06 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0