Good Night!

Japp sen uppdate! Vi har varit dåliga på att uppdatera alla tre, det kan bero på att vi har massa läxor och prov så vi hinner bara inte Sorry!
Iadg var det en CHill mac bill dag i skolan kort som fan vi kollade på en film på franskan jag tror jag fortfarande inte fattar vad den handlade om där stt jag i 2 timmar och 40 min sen på slutet så skriver som lite text om vad som hände sen är den slut inget dramatiskt slut som jag väntade på inte.
Efter skolan gick jag och milli till tyresö bibliotek, joo tack jag vet vi är nördar( NOT) första gången på år typ. Vi bokade en grupp sal och satt och åt godis pratade och pluggade, skit bra gick det.

Nu ska jag sova

puss



FOR REAL, FOR REAL THATS JUST NASTY GIRL!
Seriöst detta är INTE attraktivt någonstans. och det kan fan heller vara med fött?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0