Funny SHIT!

HAHAHAHA kom på en liten grj som hände i veckan nyss måste bara berätta för er vilken knäppis till vänn vi har!
Vi sitter på trafiket ( ett mat ställe, med tjockis mat) och pratar om musik. Det var jag, milli, suzzi och amanda där, lyssna vad som hände ?

Jag- Du vet ushers låt 
Suzzi- VAA SJUNGER USHER ? 
Jag- ÄR DU DUM ELLER ?`VILL DU HA EN SMÄLL?`
Suzzi- Men vadå, jag trodde han bara var en skådespelare? (sussi säger alltid men vadå!)
Jag- nämn en film han har varit med i?
Suzzi- (hon säger någon random film)
Milli- VAAA det där är ahston kutcher!!
Suzzi- Jaa men vadå? vad sa ni då?
Jag- JAG SAAAA USHER ÄR DU DÖÖÖV?`
ALLA DÖÖÖR AV GARV!!!!!!!!!!!!!!

En annan händelse.......

Alla sitter i klassrummet och våran lärare förklarar vad vi ska ha för uppgift

Lärare- ni ska slå upp ordet ( vi säger boll för jag kommer inte ihåg vad det var för ord någon komplicerat iallafall)
Suzzi räcker upp handen- Men hur ska vi veta vad det där ordet betyder?

Läraren sa precis innan att man skulle slå upp ordet det var det som var uppgiften!! HJÄRNDÖD MÄNNISKA SOM VI BRUKAR KALLA DET!

PUSS SUZZI JAG ÄLSKAR DIG!!!! HAHAHAHA

HAHA nu ska vi inte börja ta upp saker som Alicia har sagt som är ber än dumma och milli för den delen! jag är den smarta i hela gruppen!

Kommentarer
Postat av: GUZZ-FUZZ

hahahaha lågt sara, lååågt!!

2009-10-17 @ 13:36:22
Postat av: sara

hahahahhahahahahahahahahaha jag dööör varje gång jag läser det ahahahahhahahahahaha

2009-10-17 @ 14:51:38
Postat av: suzi

Du ska verkligen inte säga något, ja tänker starta en blogg där allt bara handlar om dig, där kommer det finnas fina fiiina videos på dig när du får lite damp, skriker lite och massa foton, ja ska sätta en dold mick på dig o sen ska vi se vem som skrattar sist!! :D:D

pusss på nosen

2009-10-17 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0