FRIDAY!

OHHH YES! idag är det fredag såå skönt!. Det har varit en chill dag i skolan inte alls mycket jobb, engelska är nog den roligaste lektionen under hela veckan våran lärare är super bra! Åt tacobar till lunch mycket mycket gott jag orkade inte änns äta upp. Jag, nadja och milli gick runt i stan efter skolan fick med mig en stor halsduk från zara ett par bling örhängen och underkläder sen satt vi på MC och fjantade oss som vanligt medans vi tryckte i oss massa mat.
Ikväll blir det mys med mamma ska kolla på mystic river som kommer på tv och äta popcorn och godis-

Ha en underbar kväll allesammans!




Kolla vad grym jag är på att flippa en saras special omelett....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0