FRIDAY!

CHA CHA! (skoja), hej alla söta!

Idag har det varit en bra dag förutom på franskan där våran lärare var lite hårt mot vissa, Åt jätte god lunch tillsammans med alicia, grillad kycklingmacka mums med massa grönsaker och pasta. Efter skolan träffade jag och milli Nadja gick till sabis och köpte bananer och bröd hahaha riktiga apor! Sen träffaste vi Alicia i sneakers n stuff hon snackar verkligen med alla, det var massa människor från england som hon pratade med. HAHAH sen drog vi till danscenter för Alicia och Nadja skulle dansa så vi hängde där med dom ett tag. Nu är jag hemma och har varit hemma ett bra tag, ska börja göra pasta snart så jag kan äta och skriva min historia uppgift så jag blir klar med den. Det är iallafall mitt mål!

Hörs sen bloggen!



Hot mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0