Forever ever ever!

Hello:)

Idag har det varit en seg och tråkig dag, har mått så jävla dåligt ont i magen bläääääää på det, så jag gick hem tidigare. Sen dess har jag bara suttit och sofftat ska göra mackor snart,måste plugga efter det, har engelska läxa och franska läxa tills imorgon. Lite shopping imorgon efter skolan med Nadja förhoppningsvist. Hoppas jag får pengar av pappa ikväll :)

Det blev jätte dålig uppdatering igår för att jag hade inte tid att sitta vid datan var så sjukt trött och min brosa satt och höll på med datan i mitt rum, för jag råkade fixa virus på hans :/ och jag tappade mammas bärbara data i golvet så den gick sönder. UUUUUUPS fan va rädd jag var den den dagen! Men hoppas jag får en ny data snart.


Puss ha en trevlig fortsättning på dagen, uppdaterar mer ikväll.

Ps. jag var inte på jobb intervjun för att jag hittade inte stället så jag gick runt i gamla stan i hundra år utan att hitta kontoret hahahah misslyckad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0