Rolling Rolling

Holaaa.
Igår dansade jag i 2 timmar som var soft men jag har märkt att jag hatar att dansa när folk kollar. Jag blir skit nervös, måste öva upp det. Nadia var också där och hennes lås var fucked up så vi fick inte ut våra saker. Hon krigade i 100 år för att få upp det men tillslut knipsade vi upp det. Ett lås kostar 30 kr Nadia hahaha.... Jag åkte hem till Jessica och åt apelsin, tacos, glass med varma hallon och snacka tjejsnack. MYS på högnivå. Nu ska jag dra mig till Tyresö och köpa en chailatte på vägen. IKVÄLL SKA JAG HITTA PÅ NÅGOT RIKITGT KUL.

Promenad snygg!

Höstmys snygg!

A for Alicia

Kommentarer
Postat av: H

måste ba fråga vart du köpt din snygga tröja du har på bilden? :)

2009-11-05 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0