little too late

Nu fick jag bidlerna från min födelse dag som var den 27 juni! För fyra månader sen hahaha. Ibland så leker livet. Guzz och jag skulle köra en gissningslek på msn, men fetersom att det är jag som svarar ja eller nej så kunde jag inte visa mian skills för jag är verkligen bra på att gissa. Guzz skcikade typ hundra låtar till mig som jag dunkar just nu. TACK <3! Om ni inte vet vem guzz är så är det suzzi(den dumma i vår klass, som alltid ställer konstiga frågor). Jag har tusen olika smeknamn till henne och alla är så jävla bra så jag varierar. Flipper tycker jag också passar jävligt bra.
Nej nu måste jag lägga mig i sängen och försöka sova. Min mobil verkar vara borta som allt annat i det här huset. Hoppas att jag hittar den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0