TIPS

Nu ska jag berätta mina allra bästa tips och dom är skit billiga


Asså den här duschkrämen. ooouuuuffff. Man luktar så gott. Speciellt för mig som har stinkiga fötter.

Istället för mina ägg som jag hade i håret är den här hårinpackningen en av dom bästa jag prövat. Alltså värt priset.

Förbrukar en sån här per vecka. Len len len.

Vi har 2 stycken hemma och allt från apoteket är värt.
 
Jag har alltid hatat luktdeodoranter för jag får så ont i armhålorna men den här luktar så fräsch och håller hela dagen.

Omega3 tar jag varje dag och allt mår faktiskt bättre! Jag har blivit skit bra på matte.

Jag har ju extremt konstigt och fluffigt hår men när jag lägger i det här mousset så blir mitt hår fint och lockigt.

Frissar ner håret som fan. Ååååååhhhh älskar dig jätte dyra produkt.

Alla har en sån här. Dom som inte har råd med dyrare iallafall men den här funkar för mig hela tiden.

Så billig och så bra.

Shit vad bra tiiiiippppppsss och vad billigt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0