CELEB!

Jaaa lite celeb gossip ska ni få också!

LIL WAYEN ska få en till son kan ni fatta det en till han fick en för typ en vecka sen, det visar sig att han har gjort två brudar gravida på samma gång!



Här är bruden med blått och lila hår fint! NOT

Sen har vi lite gossip om rihanna, Som jag skrev innan ska hennes album släppas den 23 november för alla människor som inte kör på de olagliga handlingarna. Och den 23 november ska hon också uppträda första gången själv sen den stora grejern med Chris brezzzy!


Fin!

Random bilder här nere som jag hittade på celebs!

P.diddy med sina tvillingar, skit sötaaaaaaa!

Sen har vi............

Cassie som jag abslout inte gillar efter naken bilderna hon är ju ÄCKLIG!
"Hennes karriär som sångerska går ju åt skogen så då försökte hon sig på porren men det gick ju inte heller!"


Kommentarer
Postat av: ÅRETS BLOGGARE 2009

Hon med Wayne är bara pr-stunt jag får ej vistas med honom kan råka illa ut you know how it is hollywood we doin it biig!!

2009-10-19 @ 13:19:02
URL: http://nadiajoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0