all i wanna do is.......

Det är skönt att man har fina vänner. När allt är bajs så finns de alltid där, när man är på dåligt humör får dem mig att skratta. VILLE BARA SÄGA TACK!! Satt faktiskt och tänkte på hur kul det skulle vara att ha mig själv som kompis. Gud vad jag skulle ha skrattat men man kan ju inte alltid få det man vill ha.


Här är då sabrin. Visst ser hon ut att ha det bra? Det ser faktiskt ut som att hon njuter, men i själva fallet "tvingade" han henne att sitta där. Men jag vet inte riktigt om jag vill tro på det sabrin. TITTA PÅ HENNES MUN VAFAN hon skriker ju KYSS MIG!!. Hon kommer säker att döda mig men det är bara kärlek sabrin glöm inte det <3<3
Jag undrar faktiskt hur jag lyckas blunda på alla bilder som vi tog i berlin. Alicia vägrar släppa Jesper eller vad han nu heter. Hon byter bakrundsbilder på min mobil och skriver på min bok att jag älskar honom. Men vem är det egentligen som älskar vem? Ta och fundera på det nu Alicia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0